Lite kul, för jag har tråkigt..

publicerat i Astrid ♥;

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - Har redan i båda xD

2. vara seriös eller oseriös? – oseriös

3. Dricka grön eller röd mjölk? – grön

4. Brinna upp eller drunkna? – Drunkna

5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? båda, beror på vad man ska göra.

OM MIG
1. vad heter du? – Astrid Victoria Topsom

2. syskon? 3 halvsyskon

3. Vart bor du? – falköping

4. Hur många barn vill du ha? – 2-3

5. Vill du gifta dig? – ne, det uppstår bara massa problem med det

6. Favorit tid på dagen? – kvällen, eller när man kommer hem från skolan

7. Humör just nu? – trött...

8. Sugen på just nu? – En stor fet pizza

 

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? japp,

2. Har du en hund? – aa

3. sover du helst ensam eller med någon? – Med min älskling

4. Tror du på spöken? – ja ibland :)

5. Är du mörkrädd? – nått så oerhört mkt..

6. Vad vill du ha just nu? – min bby och massa mys

 

KÄRLEK
1. Är du singel nu?- nepp

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? – långa

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? – har ett seriöst förhållande :)

4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nepp!

5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? – Ja..

6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? – nej

7. Har du varit på en blind-date? – neej

8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? – Ja, det gör jag varje dag!

9. Saknar du någon av dina ex? – inte de minsta

10. Somnat gråtande pga kärleken? - många gånger

11. Brukar du tänka på dina ex? – nepp,

12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - ne eller titanic !

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? – japp

14. Är du ofta med dina vänner? – njae

15. Vad brukar ni hitta på? – det är olika

16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? – aah

17. Vem vet mest om dig? – älskling tror jag, eller mamma :)

OM DIG
1. Hur lång är du? – 168

2. Vart bor du? – fortfarande i falköping

3. Är du nöjd med ditt rum? – japp

4. Villken är din riktiga hårfärg? - råttfärgat

5. Har du någon sjukdom? – nepp

6. Vad har du för ögonfärg? – grön,blå,brun

7. Är du nöjd med dina vänner? – ja det är klart

8. Är dina föräldrar skilda? – jaa

9. Gillar du skolan? – den kan vara soft ibland!

10. Hur svarar du i telefonen? – beror på vem som ringer

VAD ..
1. Åt du senast? – pannkakor
2. Drack du senast? – saft
3. Har du på fötterna? – strumpor
4. Lyssnar du på just nu – Mina klasskompisar som tjötar

5. Gillar du mest hos dig själv? – Är inte så jätte nöjd med mig själv men ögonen om jag måste säga nått :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Nu har jag kört igång en ny tävling om dagens blogg. Va gärna med du också! Vinnaren utses den 7e dec. Alltså imorn kväll ;) http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-av-bli-dagens-blogg.html

Ha en bra fortsätt kväll :) <3

2:a kommentar, skriven , av Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

sv: va kul att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd! :)

Ha en bra fortsätt dag!

3:e kommentar, skriven , av Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.:

Nu har jag utsedd 3 vinnaren av dagens blogg! Kika in om det blev du :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-3.html

Ha en bra fortsätt kväll. Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Annica:

Jag "snor" denna lista. Den var ju så otroligt bra! =)

Kommentera inlägget här :