Tävling!

publicerat i Astrid ♥;
Har precis skickat iväg prisena till mina vinnare i förra tävligen, ursäktar att det tog lite tid men det vart problem med frakten!
Det går till exakt som förra gången!
Den som vinner får välja valfri piercing från
Tävlingen går till såhär.
1. Länka vilken piercing du vill vinna.
2. Skriv någon söt motivering till varför just du ska vinna!
3. Även mailaddress så jag kan komma i kontakt med vinnaren.
4. Skriv ett inlägg på din egen blogg att du är med och tävlar! =)
För större vinstchans lägg till mig på Bloglovin!
Tävligen avslutas den 22/2 då jag kommer tillbaka från england då!
Lycka till

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jaccii 17år & gravid:

åå, vad roligt!

1. Jag vill villa det här : http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=1369 i färgen lila :)

2. Hade varit super kul att vinna då jag tog ut min när jag blev gravid, längtar något enormt tills jag får ta om hålet och bli sådär dundersnygg igen! :)



Ska länka på min blogg & följer dig på bloglovin '

Kram :)

Kommentera inlägget här :