Sun shines upon my face! ♥

publicerat i Astrid ♥;
Vet inte vart jag ska börja...
Ena sekunden kan man vara överlycklig och nästa sitta med tårar rinnande ner för kinden.
Jag fattar inte? vad lever man för egentligen? när allt ändå bara blir fel?
Hur gör man ? Finns det något recept på lycka? isf skulle jag vilja ha det!
Är det när man dör man verkligen inser hur viktigt livet är och vad som gör en lycklig?
Då skulle jag gärna vilja dö nu tack!
Det räckte med att jag precis hade glömt och var lycklig...
SÅ kommer de tbx!
Fan!
Hatar att leva igentligen..
men ändå är livet det viktigaste vi har.
Ska gå och hoppas på att typ somna in...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

När du har kommit över puberteten kommer det att kännas bättre. Alla har en sån period, när man inte riktigt vet var man har sig själv. Trust me, I know!

Du kommer se tillbaka på den perioden och skämmas lite grann först, men efter ett tag kan man bara skratta åt det.

Kommentera inlägget här :